Isnin, 29 November 2010

Takda Tajuk!

Hati ku mula rasa tenang selepas chating ngn si dia..
knp la asik ingt die slalu..yaALLAH.setahun lebih aku cuba melupakan dia..
tapi x blh.selama aku putus ngn dia 4 org dah aku cupel.tapi still aku x lh lupe kan dia.
silap aku jugak sbb tggl kan dia kerna pompuan lain.menyesal x sudah smpai skrg..
aku x taw nak wat mcm mana sekarang..btul kata syam`MUNGKIN DIA CINTA PERTAMA KAU!..
tapi tah la.syam byk nasihat aku suro lupa kan dia. sbb dia dah milik org lain.
tapi still x lh jgk.aku sedar aku hanya bertepuk sebelah tgn tapi aku x lh nak terima sume ni..
dalam hati aku cuma ade dia je.aku x lh nak menipu diri aku.
aku tau aku byk dah main perasaan pompuan lain sbb nak lupa kan dia.tapi still x lh..
yaALLAH..bantu la hamba mu yg kerdil ni.aku tahu hanya ENGKAU yang tahu dlm hati aku ni..
selama ni x pnh aku nak jiwang mcm ni..tapi tah la.mungkin dlm hidup ni mesti perlu jiwang2 mcm ni..
ni kalau kwn2 umah aku tahu ni mesti gelak sakan..haha.tapi normal la.aku x kisah..
sume ni kisah aku bukan dorg,iklas aku tulis.sume jujur dalam hati.!

Tiada ulasan: