Sabtu, 13 Jun 2009

CaTo!!

nama sebenar dia ialah Aishahtur Raadhiyah bt Hj Azman Shah..tapi aku pggil cato je..bapak die lak jeman..haha..kire dia nih kwn pompuan paling ngam la..bole bwak bergurau die ni lain skit dari gurl lain..klau gurl lain nak ajak begurau tggu ader mood la.cm dia x..dia sempo0i je..haha..ecececeh suke lah tuh aku puji...kan kan kan..kene bg aku upah aku dah puji ko tau cato..haha..sebenar nye aku pon x tau nak tulis ape pasal dia nih..tapi dia msj kat ym aku dia ckp x kan cita pasal mak ko je x nak cite ke pasal aku..haha..kira dia suro aku promote dia kat korang la..mana tau ader yang bekenan ke lh la beli kat pak jeman..kan kan cato..haha..wah cm ikan je nak jual2..ish2.mengamok lak anak cik borhan tu jap lagi.hikhik.cato ni dia la pompuan melayu paling sexy kat sudan..sexy kew??haha..memain je dia kire otai bg pompuan kat sane la..byak ahli tentera dia kat sane..salah sorang ahli tentera dia aku minat tapi tak kesampaiaan.waaa~..sedih la pulok!hahaha!
cato dia ader 8 org adik beradik,dia anak no 2 kire angah la..sama cm aku ngn sham..kan kan cato,angah gitu..cewah..hihi..aku knal dia dlm myspace mula2..time tu aku rembat dia dlm top friends sham..aku tgok cm sempoii je ape lagi aku add la..x der ckp banyak..haha.aku kan kaki rembat.dgn muka x bersalah nye aku add haha..asik baik dia approve klau x malu aku..xtau nak sorok muka aku yang comel ni kat mana..haha perasan nye aku!..lepas dia approve aku tu la aku tros ngam ngn dia..bkan setakat chating je wbcam pon slalu beb..perh comel gile dia..hahaha.wah cato lek lek jgn kembang sgat tau..kang koyak baju ko tu ssh plak hjh Misliah Sikun(umi)kau tu nak jahit..hahaha..ko dah la pemalas nak wat keje umah..kan kan baik ko ngaku sbelom aku rotan ko..hehe!!uermm ape lagi ek nak gosip pasal nenek tua nih?tah la aku dah mati akal dah memikir kan..tggu lah episode akan datang k..kite gosip pasal dia ngn ehem ehem dia!!msti korang nak tau kan sape ehem ehem dia..hahaha..!sape la jejaka tampan tuh?tampan kew?hahaha..!!kite tggu posting akan datang ye!jeng jeng jeng!!cak!!

6 ulasan:

Nisa Zul berkata...

orait... hehehe...good choice of topic :D

Aishahtur berkata...

yey ai dah follow yu

IKHWAN ITHININ berkata...

hahaha berkata cato bengang..wakkakaak..kan kan kan cato..ko jgn mara tau..
sekadar mengedik kan cite kau...
hahaha..

nisa x nak ke cite asal kak cato ko nih?haha

nur hidayah berkata...

yaaaa....
ey along kau same umo dgn aku

IKHWAN ITHININ berkata...

ala same kew?
erm..
x dpat la aku nak ngorat ko cm tuh...
klau x dah bole dah..
disbb ko kan tue x lh la..
hahahahaha~

Tanpa Nama berkata...

mmg perr lah dik . . hehehe . . cpat2 sambung . . nak bce lagi ni . .