Sabtu, 13 Jun 2009

hArI PaLing SakiT haTi


korang nak tau sebab aku sakit hati?sbb nye time open house ni aku x der..waaa~~smpai ati cik senin x ajak aku.die tinggal kan aku kat mesir..perh panas hati gile aku..dah seminggu lebeh berlalu baru die bagi tau aku..smpai hati die..makan sedap-sedap lak tuh..die tak tau yang aku kat sini kebulur..yang die tersengih je..ish2 x patot x patot..dia takot la tuh nak ajak aku..sebab salah satu nye aku ni kuat makan..dia takot aku habiz kan sume kot..haha..tgok tangki la..huhu..ish2 jahat nye aku bapak sendiri mengumpat..wakakaka..sape yang bace nih jangan repot bapak aku lak..kang mampos aku kene baling pasu bunga dia..haha mau benjol pale aku nih..huhu..diam tau rahsia nih!biar pecah di hidong jgn pecah di mulot...klau pecah kat hidung lh kuar taek idong tuh..xder la kene korek..xpenat la jari korang...hahhaha...diam diam sudah!!

Tiada ulasan: