Ahad, 5 Disember 2010

heppy!!

yeahh!thanks angah sbb bwk jenjalan,klau angah x bawak semalam mmg smpai bile2 la aku x jumpa dia..
hehehe..akhirnye tercapai gak impian nak jumpa dgn dia.mula mula dup dap dup dap jugak jantung aku ni..
mcm nak tekuar dah jantung ni aku rasa..ye la aku ni kan pemalu sikit.hehe..
bile sampai je depan umah dia.tgok dia keluar ati aku dah x betul siap angah ckp wat relax je..
wat mcm kwn2 biasa.sepanjang jalan ke ma`atom aku diam je.x taw nak ckp pe.hanya mampu tergelak sbb yani wat lawak..
smpai dekat ma`atom aku nak je bual2 ngn dia..tapi aku segan.aku ddk je temenung..sbb angah msok kete..
akhirnya dia dtg bersembang ngn aku..segan gak aku mula2.x taw nak bual ape..ape la aku ni x gentle langsung.pompuan yg dtg..
haha..ape ape pon aku rase gembira sgt sbb dpt berjumpa and sembang ngn dia..setelah lama ku menunggu..^_^ (alhamdulilah)

Tiada ulasan: