Rabu, 1 Disember 2010

ketika mengalami kebosanan!


assalamualaikom.. tajuk entry aku kali ni ialah 5 aktiviti aku jika bosan.
kalau anda semua nak tahu silalah klik pada tajuk entry ini..hehe..

Antara aktiviti yang sering aku laku kan ketika bosan ialah:-

1.melepak bersama robot kesayangan..


i-main game..(poker 4 live)haha



ii-bukak facebook..



iii-baca surat kaba..



iv-usha goal..



2.main guitar..



hahaha..korg taw x code ape ni??aku klo main bende ni main tekan2 je..
xpandai aku nak ingat code2 die..klau korang nak join skali datang la sini..


3.main bola..




ni la wajah2 pasukan paling ganas.haha

4.pool!



5.Wat keje skola..



jgn tengok lelama tulisan comey ni..
kang jatuh cinta plk.hahahaha


itu saja aktiviti2 aku di mesir ni ketika bosan!..So apakah aktiviti bila kebosanan menghantuai diri anda???

Tiada ulasan: