Khamis, 2 Disember 2010

saya tetap sayang awk

~saya tetap sayang awk~

Tapi..
tu semua dulu masa awk masih sayang saya,sebelom kita bergaduh,sebelom kita putus..
semua serba tak kena..maafkan saya awk..saya bukan terbaik untuk awk..
saya ada dengar awk dah kapel tapi dengan siapa awk??kawan saya??hati saya kecewa awk..
setiap hari saya sedih..awk tahu apa yang saya rasa??saya rasa seperti awk buang hati yang telah saya berikan pada awk..
kenapa awk??kenapa??saya sedih awk..tiap hari saya menangis awk..betul ke awk dah x sayang kan saya??tiap hari saya memikirkan awk,
merindukan awk..awk rasa tak??kenapa awk??saya selalu termimpikan awk??saya harap sangat semua mimpi tu benar..
tapi awk x kisah pon..sebab awk dah bahagia dengan si dia..xpa la awk..saya harap awk bahagia..kenapa awk??kenapa??
hati saya hanya untuk awk..awk pernah janji awk tak akan pernah jauh dari saya..tapi hakikatnya awk semakin hari semakin jauh dari saya..
xpe la awk..biar la saya sendirian..yang penting awk bahagia..hati saya x penting..awk jangan risau tau..
setiap hari saya menatap gambar yang pernah awk berikan pada saya..saya hanya tersenyum..dan terus air mata saya mengalir..kenapa awk buat saya macam ni??
maaf saya terpaksa tipu awk..maafkan saya awk..saya dah tak tahan..biarlah saya pergi..awk jangan nangis tau sebab saya x nak setitik pon air mata awk menitis sebab saya..
sebab saya dah janji pada diri saya x kan buat awk nangis lagi..saya pergi dulu awk..
harap awk bahagia..saya hanya mampu melihat kebahagian awk dan si dia..sebab saya jauh..jauh sangat..saya terkenangkan kenangan kita..awk ingat x??awk pernah ucap terima kasih sebab bahagiakan awk..
awk ingat lg??tapi sekarang saya tak mampu lagi..awk dah ada si dia..saya hanya menumpang kasih dari jauh..saya keseorangan..takda cinta..
takda kasih sayang..yang paling saya sedih takda awk..hanya awk yang selalu gembirakan hati saya..kenangan-kenangan kita buat saya nak menjerit..tapi tiada siapa yang mendengar..
`SAYA CINTA KAN AWK`..terima kasih awk kerana menceriakan hari hari saya dan pernah membuatkan saya bahagia disamping awk..maafkan saya awk..sebab saya bukan terbaik untuk awk..
saya tetp sayang awk..

Tiada ulasan: